Klachtenprocedure
Kindercentrum Uw Koninkrijk heeft in het kader van de Wet kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van u als ouders.
Bij voorkeur maken ouders/verzorgers een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan een formele klacht ingediend worden.
Afhankelijk van de klacht kan deze worden ingediend bij de klachtenfunctionaris A.A. Hodge, die per e-mail bereikbaar is op angele@uwkoninkrijk.nl. Een formele klacht wordt schriftelijk ingediend.
Mocht interne klachtafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan staat ouders de weg vrij naar informatie, advies en mediation bij Klachtenloket Kinderopvang, gevestigd in Den Haag. Indien uw klacht hierna nog niet is opgelost, kunt u uw klacht tegen vergoeding voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang.